honeyandsun gulluomer31 Acilden giriş yaparsanız çıkar bence ama gebelik şüphesi deyince kan almıyorlar onu yaşadım ben. Gebe olabilirim diye hafta sonu gittim büyük bir heyecanla almadılar kan devlet hastanesinde. Sanırım başka bir şikayetle gitmek lazım
honeyandsun tanemm19 kan verince etiketleyip bilgilendirin bizi de 🫠🤍 mutluluğunuza ortak olalım inşallah
EsoMom_ tanemm19 bebeğime yalancı çıkarıyor evet ama awox daha iyi bi marka onda var için rahat olsun :)