Safiyetus gözünüz aydın, Allah sağlıklı ömürler versin bebişe. Ben de doğum çok yaklaşmış gibi hissediyorum. Sürekli regl oluyormuş gibi ufaktan sızlıyor karnım. Ve sürekli sertleşiyor. Son 1 2 haftadır bebek hareketleri azalmıştı ama bugün çok fazla hareket ediyor. Zaten doğum pozisyonu almış demişti doktor. Cuma günü randevum var doğumum başlarsa ben anlamazsam diye korkuyorum. Tarif ettikleri gibi bir nişan ya da su yok. Sadece normalde ağrımıyordu 1 2 haftadır belim çok ağrıyor. Bir de her samandan farklı olarak sıcak basıyor ama doğumla mı alakalı bilmiyorum. İlk gebeliğim olduğu için kafamda bir sürü şey dönüyor.