Fatmaaaa41 Adetim 4 gün gecikti. Hamile değilim testler negatif. Bu ay böyle gecikme yaşayan kimler? Mevsimsel midir? Hayatımda en fazla 2 gün gecikmişiliğim var. Bütün belirtilerimde yok oldu ne ağrı var ne şişlik
Neva_aydn Fatmaaaa41 beennnn hala olmadım benimde 4 günlük gecikmem var test yapmadım korkuyorum muhtemelen yarın kan vericem belirti kasık ağrısı kalp çarpıntısı galiba stresten o ve akıntım var başka da yok
Hilaysn Fatmaaaa41 benim de maalesef 4 gün gecikmişti çok heveslenmiştim ama regl oldum sonrasında maalesef
Sarkac Fatmaaaa41 benim de dündü bir gün gecikmem var daha olmadım ama dün kaset test yaptım öğlen çizgi çıkmadı ümidim yok ama şimdi nasıl desem böyle anne süt kesiği olur ya onu böyle pembesi kahverengi geldi o kadar yani Dilek yemeği yokken sadece azıcık öyle bir şey gelmiş ümitlensem mi bilemedim
Berfananan Neva_aydn benim normalde adetim 12 Ekim’de ama ben dün 13 ekimde kal verdim negatif çıktı bugün 14 Ekim iki gün gecikti ama adet ağrısı gibi değil böyle alt karnında ve sırtımda şiddetli bir ağrı vardı bugün de test yaptım negatif çıktı ama hala regl olmadı sizce erken mi
Neva_aydn Berfananan birazdaha bekle inşallah geç döllenmedir at kafandan yokmuş gibi düşün bir haftaya kadar olmazsan tekrar kan ver benim 10 Ekim’deydi olmadım yarın sabah kan vermeyi düşünüyorum adet olmazsam bakalım ama bence bende değil yani garanti olsun ki rahatsız olduğumda rahatlıkla ilaç alabileyim
Musilk-1 Fatmaaaa41 hava değişimine yormak istiyorum ben adet kesilmesinden korkuyorum bende inşallah öyle birşey olmaz bitki çayları ile gelirdi bu sefer oda yok
Musilk-1 Fatmaaaa41 son ilişki zamanını ve ne zaman doğru sonuç verecek ve adet günümde 6 gün öncesini test eden hamilelik testi yaptım emin oldum silikte olsa çıkar dedim birşey yok içiyorum bende
Musilk-1 Fatmaaaa41 belirtide olmayınca bide ara lekelenme de oldu bende bu sefer hamile kaldım dedim ama maalesef bide ben adetim kesilecek diyede korkuyorum FSH yüksek menapoz belirtilerini biliyorum ama onların hiç biri yok ondan da biraz rahatım aslında ama adet sökülmemesi yinede korkutuyor