Ebru0 benim hamilelikten önce de vardı ne yazık ki her hafta mutlaka acilin yolundan geçiyorduk artık klasik olmuştu hamileyken bişey içemediğim için uzun sürüyor ağrısı
Bunda da çektim çok arkadaşa da yazdım açlığa susuzluğa strese üzülmeye veya çok mutluluğa gelemiyor hemen ağrıyı başlatıyor ne yazık ki artık parolda fayda etmiyor dinleme dinlene bi çare geçirmeye çalışıyorum