batusveannesi yarensl iki isimde xok güzel ben de hep defne koymak istiyordum ama herkes koyduğu için vazgeçtim açelya da çok güzel çok fazla duymadım bu ismi. Benimde kizim olacak ismini yüsra Ece düşündüm çok mu uyumsuz sizce nasıl