ppmerlina Dadas ya dolabımız dün gelecekti ben de bu hafta yapıp bitirecektim, şerfszler 2 hafta sonraya bıraktı o zaman da 34 oluyorum sanırım 34′ü bekliyorum dhshshsj dolap gelmeden yapmak mantıksız gibi :(((
Asteriaa EsoMom_ posetleyip öyle asicam askilara tozlanmaz zaten odaya girip çıkan yok kapalı dolapta bişey olmaz bide doğduktan donra eminim aynı özveriyi gösteremiyor kimse jdjdj