mor_menekse1 37.haftadan bildiriyorum, geçmiyorrr 😟 Ne kullanırsam kullanayım geçmedi. 27.haftada fitil, antibiyotik, iğne kullandım o zamanlar geçti gibi oldu, sonrası yine devam etti. Hatta şuan eskisinden daha fazla. Ara ara da antibiyotik kullandım, enfeksiyon da geçti gibi oldu yine başladı.😮💨