orkde Ben bu ay başında çok halsızdım gücüm yoktu ayağa kalkmak dahı istemıyordum gebeyım sandım değilim en son doktora gıttık özele tüm kan değerlerime baktırdım idrarda enfeksıyon cıktı evlendığımden berı oluyor sonra D vitamının cok düşük dedı doktor bana bir damla verdı onu kullandım teknseferlık bırde d vıtamın ilacı sonra ben folık asıt ıstedım neden dedı gebe kalmak istiyorum dedım değerlerın iyi aslında dedı ama yınede verdı kullanıyorum 3 aydır çocuğum olmuyor acaba D DEMIR EKSİKLİĞİNDEN OLABILMI sımdı tekrar denıyoruz vıtamın ilaçları kullanıyorum inşş kalırım
Semayyy Doğrudan bu yüzden kalamadın denmez ama vitamin eksikliği doğurganlığı azaltır canım vitaminlerini kullan, dengeli düzenli beslenmeye dikkat edin yumurtlama günlerini takip et inş Allah en kısa zamanda nasip etsin 💕