kızlar nasılsınız iyisinizdir inşallah 😋
Kafam çok karışık fikirinize ihtiyaçim var
Simdi ben Aralık sonu doğum yapacam kışın en soğuk zamanı 2 kızım var şuan oğluma gebeyim
Kızım 3 biride 2 yaşında onların yenidoğan o kadar elbise varki zıbın atlet külotlu çorap ama hepsi Pembe değil karmakarışık renkler beyaz da var gri var işte öyle
Tabiki oğluma herşey alacam herşeyi dört Dörtlük olacak
Ama kızlarımın işte zıbın takım alt üstü evin içinde aldığım kıyafetlerin altında giydirsem ne olacak ki kış bebeği olacağı için kat kat giydirscegim yaşadığım il çok soğuk kar eksik olmaz
Eltime söyledim çok dagla geçti alay etti ben demiyorum ki Pembe elbise ile gezdirecegim çocuğu evin içinde aldığım kıyafetlerin altına giydirscegim
Çok alay konusu etti bende biraz kafam karıştı size sormak istiyorum
Ama oğluma herşey alacam onunda hakkı var 🙂
Fikirinize ihtiyaçim var ya