aliininanasi kendi görümcem bebeği 3 aylıkken hamile kaldı. çocukların aralarında tam 1 yaş vardı. Evet doktor çok kızmıştı 3.için asla bu kadar erken olmasın demişti onun iç dikişleri tabi zarar görmüş bu kadar erken olunca. ama çocuğun erken doğması gibi bir problem yoktu normal 38 veya 39. haftada doğmuştu. Kendisinde de bir problem olmamıştı yani korkmayın zaten az kalmış. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah.