Babyboy3 restoranda çiğ et içerenleri asla asla yememelisin. Hatta ben restoranda çiğ balıklı sushiyi kestikleri bıçakla çiğ malzeme içermeyenleri de kestikleri için bulaşma olur diye yemiyorum. Evde kendim yapıyorum. Yapımı bi yetenek istemiyo çok kolay. Zaten bizim türk yemekleri gibi karışık da değil, pirinci haşla içine sebzeleri koy yuvarla ye :D Ben labne, avakado, salatalık, havuç ve ton balıklı(balığa srricha sos ekleyerek) yapıyorum. Nugget ile yapan da var. Hiç et koymadan sadece sebzeyle yapan da varr. Doğurunca ilk işim gidip california roll yemek olacak ama 😊