Bende hamilelik egzaması olmuştum doktor bir krem vermişti mecbur kalmadıkça kullanmanı önermiyorum ama çok kaşınırsan dayanamazsan kullan o da en fazla 3 gün dedi bende kullanamadım tabi
Kaşıntı vs varsa katkısız aloe vera jel veya Hindistan cevizi yağı soğuk sıkım zeytinyağı falan deneyin
Aloe vera jel iyi gelmişti bana