svlsu ben de 6 mayısta doğum yapmıştım. Nasıl giydirdiğimi şöyle anlatayım en alta ince kruvaze bluzlar olurya onlardan giydiriyordum üstüne zıbın üstüne ne ya tulum ya da takımı. Alttan da 2 kat giydiriyordum bir tayt bir pantol şeklinde. Nisan mayıs çok da sıcak olmuyor o yüzden kalın giydiriyordum.