Ben tüp bebek için değilde normal çatlatma için kullanmıştım 5 gün hergün 150 kullanmıştım. Pcos var bende de. Ama düşük değil bence yumurta durumuna göre yükselte bilir. Ben internette okudum hatta birisi 15 yumurtam gelişti 150 yaparak demişti çatlatma yapmamışlardı ona.