Esmaa- Kızlar aranızda kimyasal gebelik geçiren var mı ? 2 defa geçirdim dün idrar testi yaptım pozitif bugün kan vericem yine kimyasal olmasından korkuyorum ilk gebelikte beta 15 İkincide 57