Kızlar 12. Haftada erkeğe benziyor dediler, 16 haftada doktor bacağını açmıyor bilmiyorum dedi bugün 18+5 haftalığım doktora gittim kıza benziyor dedi ayy bi netleyemedik cinsiyeti 🤣 böyle olan var mı 2 hafta sonra detaylım var orda netleşir herhalde yada kıza benziyor dedi ya değişir mi