Merhaba sigortacı olan var mı acaba ben hamileyim ama hiç beta hcg baktırmadım sağlık ocağına bildirdim hamileliğimi ama bu değerim hiç sistemde yok sorum şu normal kadın doğuma gidip enfeksiyon için muayene olmak istiyorum ve bazı tahliller yaptırmak istiyorum tam kan sayımı b12 gibi normalde tss poliçem bunları karşılıyor ama gebeyim diye karşılamayabilir mi yada doktor bana fatura çıakrtıe mı sen gebesin diye ben gebelik takibi için değil enfeksiyon için gideceğim bide gitmişten ultrasondan bebeğime bakar nasıl diye bilgisi olan var mı acaba