dilaraakk Kızlar karnım çok şişti. Ağrım çok. O kadar şiş ve gergin ki esnerken yırtılıcak gibi oluyor. Nefes alıp verişim yetmiyor gibi hissediyorum. Sizinde gebelikte böyle belirtileriniz oldu mu? Bat17
Esmaa- dilaraakk herkeste belirti farklı olur bende bugün kan vericem idrar testim pozitif çıktı karın şişliği bendede var ama test yap en azından
CEKAS dilaraakk ben de çok şişmiştim 4 aylık gibi olmuştum 1 aylıkken 😅 bir fırın dolusu glutenli ürün yemişim gibiydi 😂 Umarım hamilesinizdirr 🥹
balakisiyeva dilaraakk ben dün test yaptım silik çizgi çıktı 15eylülde reg olmuştum şimdi karın altında kramp gibi ağrılarım var neden ola bilir ki
dilaraakk Esmaa- erken olursa diye endişe ediyorum sizin gecikmeniz oldu mu yoksa reglinize ne kadar süre varken pozitif gördünüz
dilaraakk CEKAS gerçekten bende öyleyim patlıcak gibi oluyorum özellikle akşamları ve gece cok vuruyor😂 umarım öyleyimdir test yapmaya korkuyorum erken olur diye ama bilmiyorum ne yapmam gerektiğini
Esmaa- dilaraakk reglime 1 hafta varken yaptım silik gördüm bugün yaptım yine silik yarın adet günüm 2 defa daha yaşadım bu durumu ikiside kimyasal gebelik oldu o yüzden pek ümitlenemiyorum inşallah bu sefer olur
nilosko_ dilaraakk yani bilmiyorum psikolojik mi ama göğüslerim dolu gibi geliyor bide karnım ara ara batıyor
dilaraakk balakisiyeva regl zamanınız dün müydü? Bir kan testi verin isterseniz en iyi sonuç o olur. Hangi marka testte silik gördünüz
dilaraakk balakisiyeva mutlu resim diye bir sayfa var oraya görseli ekleyip link halinde görüntüyü alabiliyorsunuz onu buraya kopyalarsanız gönderebilirsiniz
dilaraakk balakisiyeva evet silik çizgi var ama en sol tarafta da farklı bir çizgi daha gözüküyor isterseniz testi tekrarlayın yarın ilk idrarla
dilaraakk gizembycmn sizce yarın erken gebelik testi alıp sabah yapayım mı yoksa direkt kan vermeye mi gideyim