zehten ben yiyorum, hazır soslu olanları diyosanız onları sevmiyorum ondan yemiyorum. Kendim sebzeler,tavuk,soya sosu,pirinç sirkesi, sarımsak, zencefil vb vb tüm orijinal malzemelirini kullanarak yapıyorum. Noodle’a yönelik tek sıkıntı soya sosunda çok fazla sodyum olması, tuzsuz diyet önerildiyse tuzu azaltılmış özel soya sosları var onu kullanırsın. Çok sağlıklı bi yiyecek benim dediğim gibi yaptığın takdirde.