Ed71 nst ye ücret ödedim ben canim. Ebeler de hemşireler de bir Harika ben ebeleri ve hemşireleri Doğum anında gördüm öncesinde tanışma fırsatım olmadı 👍🏻 Hiç korkma Aysun hoca ve bütün ekip çok iyi ilgilendiler Doğuma son yarim saat kala ben epidural diye kendimi kaybetmişken 😂 sen ne kadar hızlı ilerlediğinin farkında misin çok az kaldı diyerek hepsi destek oldu bana zaten normal Doğum istiyordum eğer ki doktorum acil sezaryene almak zorundayız diyene kadar ben ne dersem diyeyim kaale almayın demiştim eşime ve anneme 🤩