Kubrakose Allah bidaha yaşatmasın kuzum çok geçmiş olsun üzüldüm edindiğin bu kötü tecrübeler için sonunda iyilikler güzelliklerle karşılaştıysan ne mutlu sonu da güzel gelsin inşAllah☺çok şaşırdım ama nasıl kabul etmeyip gataya gönderiyor ayrıca yapacağı bi biyokimya hemogram hormon kan sayım testlerinde o anlaşılır bende de var vitamin eksikliği iğne kullanıyorum hatta sorsan bide çok iyi diyorlar o doktora bende nazlı hanıma gidiyordum tatlı dilli bi bayan ilgili de ama ultrasonda pek net bilgi vermiyodu ya bide ben tibbi sekreterim usg'de de çalıştım doktorun yanında galiba ondan da tuhafıma gitti sanırım bilgi verme tarzı cihazları da pek iyi değildi etlik lokman hekimi kimse önermiyor nedense bide orda yenidoğan ünitesi yokmuş sincandakinde var buraya yada başka hastaneye yönlendiriyorlarmış o anlamda da mantıklı düşünmüşsünüz yazık günah ne zorluklarla kazanıyor eşlerimiz hepimiz icin gecerli bu ben sincanda oturduğumdan bi burayı denemedim diyebilirim öneriyle kafama yattı inşAllah memnun kalırım bakalım hayırlısıyla doğsunda yavrularımız herşey onlar için ☺😍