Atyonlugra belirti hiç olmadı bende ilk 6 hafta ama ilk tüp bebeğim tuttu sonra mide bulantısı ve afedersiniz kusma o günleri aratıyor nerden istedim belirti ahahah herkesde olmuyo tabi 13e kadar sürdü 19undna sonra durdurulamaz iştah açıldı buda kötü 25+5yim her evresi ayrı heyecan 🤣