Tek başıma da dışarı çıkarım taşımam gerekir, arabaya da koyacağız bagaja girsin diyorsanız kabin boy.
Hep yanımda biri olur ben taşımam, merdiven çıkarmam, arabamın da kocaman bagajı var ya da arabaya koymayacağız diyorsanız ikisi de olabilir :) ama travel sistem çok hantal ve çok yer kaplıyor bu nedenle travel alan herkes bir süre sonra kabin boy almak zorunda kaldı.