Arkadaşlar yok mu bi çözümü denediğiniz iyi gelen şeyleri yazar mısınız bana hiç bir şey iyi gelmiyor napıcam bilmiyorum su dahi içemiyorum tansiyonum düşüyor başımı kaldıramıyorum yatak ve banyo arasında yaşıyorum resmen. Serum taktım oda kesmedi ama illaki kesen bişey vardır olmalı mesela soruma konan ilaç vs ne koyuyorlar sizin gittiğiniz hastanede var mı iyi gelen bir şey tüm gün kusuyorum bi çaresi olmalı artık ya