Tusem81 Merhaba anneler 30 +4 haftalik gebeyim 2 hafta önden giden bi gebeliğin var ve bebeğimin karnının büyük olduğu söylendi ve şeker takibi için liste verdi ama şekerim normal çıkmıştı aranızda yaşayan var mı böyle bi sıkıntı
Kubrakopuz53 Tusem81 şekeri ve karbonhidratı çıkart hayatından bir haftada düzeliyor karın çevresi benim düzelmişti, hala ileri genel olarak ama karnı düzelmişti.