canım doktoruna güveniyorsan hiç bi sorun olmaz allahın izni ile . Ben ilk normal doğumum gibi doğum yaptım ssvd gibi değil kendi sancım vardı ama suni ile desteklendi ıkınamayınca üstten baskıda yaptı ve hiç bi sıkıntı yaşamadım çok şükür doktorun tecrübesine bağlı herşey