Mhra5 Kızım 3 aylik olcak 10 gun sonra 5 kilo 3 numara kullanıyorum az bisey cis yapsa taşırıyo bez mi kucuk geliyo bez mi guzel degil bilmiyorum sizde aynı sorunu yasadiniz mi
arican Mhra5 ben ilk kızıma sleepy kulllandım ama hiç sızdırma yaşamadım şimdi de 30 haftalık hamileyim hastane çantama yine sleepy aldım
panikprenses Mhra5 ben ogluma sleepy indirimdeyken dogmadan stok yaptim 1 hafta bile kullanamadan saglik ocagina tuum stoklari bagisladik kullanan hayrini gorur insallah ama oglumda hem tasma yapti hem de pisik molfixe gectik
rumisss Mhra5 plus alabilirsin emmesi daha iyi oluyor ama Molfix kullanıyorum şuan çiş taşıyordu bizdede 4 numara kullanıyorum 10 kg 10 aylık kızım senin için dört büyük olur bence markayı değiş
Havin49_ Mhra5 benim oğlum 14 aylık 5 numara bez büyük geliyor 4 küçük geliyor mecburi 5 takıyorum hem. Slepy den memnun olan illa vardır ama yüzde 90 herles sonradan değiştiriyor