34+2 de gelen ani ve düzenli sancılarımla doktora gitmek için hazırlanırken nişanım geldi ve acil hastaneye gittik 2 cm açılmam vardı ve ilk doğumumda sezeryandı hemen ciğer geliştirici vurdular ambulansla bağlı olduğumuz il hastanesine gittik bir yandan giriş işlemleri yapılırken bir yandan da ameliyata hazırlıyorlardı çünkü açılmam artıyordu hemen alındım ameliyata spinal anestezi oldum 5 dakika içinde bebeğimin sesini duydum ama o sırada genel anesteziye çevirildi ben acı hissettim hemen uyuttular beni ve ben bebeğimi görmeden uyumuşum uyuşmam geçtiğinde hemen ayağa kalkmak istedim giyindim yürüyüş yaptım küvezde kızımı görmeye gittim süt sağmaya çalıştım bir damla dahi olsa götürdüm kızıma cihaz takılıydı solunum sıkıntısı vardı ama şükür kötü durumda değildi 2 gün sonra yanına gidip emzirdim altını değiştirdim 6. Günün sonunda çıktık çok şükür şuan evimizdeyiz 12. Günümüz Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🌸