Kızlar bebeğim 6 aylık ve yataktan düştü yanıma almıştım emzirmek için nasıl oldu bilmiyorum yastık da koymuştum yan tarafına uyuya kalmışım bir pat sesiyle uyandım baya ağladı kafası kızarmış aşağıya indirdim hemen , ve kustu gazını çıkarmadığım için mi kustu yoksa düştükten sonra mı oldu bilemiyorum yardımcı olun lütfen dr gidiyoruz şu an 😢😢başına gelen var mi