geleneksel1annem 40+4 tık yok. Perşembe ya da cuma sunniyle doğumu başlatacaklar. Çok korkuyorum ama korkunun ecele faydası yok🥲
Merttyyy geleneksel1annem bende 40+6 yım ve kanala bile inmemiş sunide işe yaramaz belki de inşallah en kısa zamanda hayırlısıyla alırız kucağımıza
sananegerekvar geleneksel1annem Haha inatçı bebeler ya 43 41 de zorla doğurdum iki bebemi Allah kolaylık verisn
sananegerekvar geleneksel1annem evet uslu uslu dur ne kadar gelsin istersek o kadar gelmeyecem Diyolar 😂😂😂
patili_kiz90 40+4 te doktorun uyarmasıyla açılmam başladı yoksa benimkininde geleceği yoktu 🥲 suyumu bile hastanede patlattılar.