Saraylokumu Kızlar 1.5 aylık bebeğim var. Uykusunda sürekli kıpraşıyor. Aha kesin uyanacak diyorum uyanmıyor. Böyle sürekli eli kolu hareketli. Yüzünü buruşturuyor. Bazen ağlamaklı gibi oluyor ama ağlamıyor. Bunun sebebi ne acaba
bizzocone Saraylokumu yarım kundak yap kollarina uyanmamasi icin moro refleksi devam ediyor bebeklerde bir süre
rumisss Saraylokumu çok küçük daha yarım kundak yap kendini güvende hisseder uyurken daha huzurlu uyur altı aya kadar yaptım ben
rumisss Saraylokumu muslin ortulerden al bir tane bı köşesini içe katla kafası oraya gelecek bebeğin sağ solda iki üç olacak bı sağdan geçir bı soldan geçir oldu sana yarım kundak😀
rumisss Saraylokumu yok değil bacakları sikmiyorsun sadece kolları tam kundakta bacaklarida sıkıyorsun tam anlatamamis olabilirim internette videoları var bakarsan daha iyi olur
Saraylokumu rumisss Kollarını çıkartmaya çalışıyor o zaman da. Çıkaramayınca da ağlıyor paşa 😅 nerden öğrendiyse bu rahatlığı bunalmayı falan
rumisss Saraylokumu benim kızda ilk uykuya kundakla dalmiyordu ağlıyordu kollarını çıkarmak istiyordu çoğu kez çıkarıyordu ben besige koymadan alta anlattığım şekilde seriyordum muslini üstüne koyuyordum dalınca uykuya yavaşça kolları sabitliyordum ki huzursuzlanip uyanmasın işe yarıyordu rahatlığı nerden ogreniyorlar bilmiyom anne karnı daracık yer oysa😂