Ctesi gününden beri ağrılarla savaşıyorum resmen hayatımda böyle bir ağrı görmedim iki gün ağlaya ağlaya dayandım sonda doktora gittik dicloron verdi iki gündür günde 1 kez yapıyorum bu olmazsa olmaz bu ağrını keser dedi düşünün üstüne bir de parol ıv 2 kes kullandım bugün dahil ama vicdanım rahat değil aşırı derecede kasılma ağrı yapıyor çalişiyorum özelde işe gitmek mecburiyetindeyim evde bir nebze olsun yatarım ama işte öyle olmuyor vicdanım elvermiyor 😔