Seymasel68 Ben bu yaşa dek böyle ağrı görmedim. Öyle canım yandı. Gebelikten dolayı soluma dönüp yatabiliyordum. Sol kolu kullanmadığım için ona yaptırmıştım aşıyı. Aşıdan sonra nereye dönüp yatacağımı şaşırdım, öylesine bir sancı. 😰😟 Ağladığım oldu ağrısından.