Damla_adl Kızlar herkese merhaba dün kan verdim endokrine yarın da kendi doktorumla muayenem var henüz görüşmedim ama Trigliserid 507 gelmiş şok oldum 28+3 haftalık hamileyim neden olur acaba bilgisi olan varmı yad hiç başına gelen varmı
Nessozz Damla_adl hamilelikte kolestrol biraz yükselebiliyor bana doktorum normal demişti benimki de biraz yüksekti en son
Hashasim2020 Kolesterol ile alakalı sanırım diyet verirler muhtemelen ve belki ilaç olabilir. Ldl ve hdl kaç geldi
Damla_adl Hashasim2020 HDL 67 Ldl yok GGT de 4 ben zaten gebelik şekerim var diyet yapıyorum bu kadar yükselmesş için yağlı hamur işi ekmek falan yemem lazım ama yemiyorum da
Hashasim2020 Damla_adl peki önceden ölçtürdünüz mü hiç? Belki hep öyleydi, ama gebelikte yükseldiyse ve yemiyorsanız bilemiyorum valla şu gebelikte tüm değerlerimiz altüst oluyor gerçekten
Damla_adl Hashasim2020 evet önceden bakıldı hepsi düşüktü karşılaştırdım zaten birkaç ay önce ki değerlerimle
Damla_adl Hashasim2020 doktorla görüştüm normal dedi hamilelikde olurmuş bide benim şekerim var ya ondanda olurmuş vücut yağ depolarmış enerji yakmak için
Hashasim2020 Damla_adl ay iyi çok sevindim benim de kontrolüm yarın kan tahlilinde crp 9 çıktı yani biraz enfeksiyon gözüküyor bakalım ne diyecek
Damla_adl Hashasim2020 benim 5 çıktı crp ama bu aralar biraz grip oldu birde hafif idrar tolu enfeksiyonum var çok yüksek değil endişe etmeyin
Nessozz Damla_adl kolestrol için hamileyken bi tedavi uygulanmıyor diye biliyorum yediklerinize dikkat edin. Doğumdan bir süre sonra tekrar baktırın düşmüş olacaktır.