bayatlamayankurabiye Merhaba, ben 15 Ekim’de 31+3 haftalıkken sezaryen doğum yaptım. Bebeğimi sadece doğum sırasında üstten görebildim, sonrasında küvezde kaldı. Şimdiye kadar 4 kere gidip gördüm ama temas etmeme izin vermiyorlar. Doğum öncesinde 3 gün hastanede yatmıştım; suyum gelmişti ve açıklığım 5 cm olunca artık durduramayınca sezaryene aldılar. Onu hastanede bırakmak benim için çok zor oldu… Her akşam süt götürüyoruz ama ne zaman çıkabileceğini bilmiyoruz. Bugün sabah kontrolüm var, doktorla görüşüp daha detaylı bilgi almayı umuyorum. Hemşireler pek bilgi vermiyor ama dün akşam biri ‘durumu iyiye gidiyor’ deyince o kadar sevindim ki… İnşallah bir an önce kucağımıza alırız. Gerçekten çok zor bir süreç; güçlü durmaya çalışıyorum ama bazen boğazım düğümleniyor, bir anda ağlamaya başlıyorum. Hele biri ‘bebeğin ne durumda’ diye sorunca cevap veremiyorum.