Esila_m 2 bucuk ay oldu doğum yapalı adetim olmadı daha sadeve 1 2 damla lekelenme oldu sonra kesildi acaba hamilemiyim şüpesi var sozce hamilelik mümkün mu bu durumda başına böyle birşey gelen var mı?
Havin49_ Keyfimveben45 o zaman test yapsın o sadece regli olmadığı için öyle düşünüyor ama 2 ay gayet normal bi vakit yani senesi dolup sonra olan var 2 aylık bebek varken istemeyen biri korunmalı
Keyfimveben45 Havin49_ iste adet olmamasının sebebide korunmamak buyuk ihtimal gebe cunku dogumdan sonra vücut cok hızlı gebe kaliyo
Esila_m Havin49_ Adet olmadan bi kadın hamile kalamaz diye biliyorum ama ben doğumdan sonra hiç adet görmedim sadece 1 2 lekelenme oldu ondan şüpem var yoksa hic bir belirti yok
Bimiyendis Esila_m gebelik ihtimali korumasız ilişkide her zaman var tabi ama ben de 12 13 ay adet olmadım. 16 ay sonra hamile kaldım. Lekelenmeniz yumurtlama başladığından da olabilir
Keyfimveben45 Esila_m evet ama adet olmadan gebe kalınır buyuk ihtimalle gebesin daha geç olmadan test yap