Kızlar merhaba 5 eylül son adet tarihim 7 8 gün gecikmem vardı. Ama pcoslu olduğum için hiç aksi sanmadım normal gecikme diye düşündüm.9 ekim perşembe sabah kahve leke geldi adet oldum sandım akşama kadar hiç bir şey gelmeyince şüphelendim cuma günü test aldım anında çift çizgi gördüm. Dün sabah gittim sağlık ocagında kan verdim şimdi sonuca baktım 0.2 çıkmış nette gebelik yok yazıyor ama kafam iyice karıştı olmasa test neden pozitif çıksın. Var mı böyle bir şey yaşayan şimdi neyapayım tekrar kan mı vereyim yoksa test mı alıp yapayım cuma günü doktora randevu aldım ama