Kızlar hiçbir fikrim yok sizden fikir almak istiyorum dengeli beslenmeye çalışıyorum ama genel olarak aç gibiyim asla doyurmuyor..😐 Sabahları açlık değerim 88 89 çıkıyor sabah tokluk 130 gibi çıkıyor akşam toklukta dün ilk defa ölçtüm 146 çıktı. Bu değerler kötü mü bilgisi olan varsa çok sevinirim