sevvalustuncakmak Son Reglim 22 Eylül, ilişkinin üstünden 7 gün geçti. Lekelenme, kasık ağrısı var. Kan testi yaptırmalı mıyım
babymom2026 sevvalustuncakmak Evet bencede çok erken vermişsin 11 12 gün geçmesi gerekiyordu en geç ama inşallah çıkar 🙏 Rabbim kimseye aratmasın herkese tattırsın bu duyguyu anne olmak çok güzel bir his 14+5ten sesleniyorum ☺️
serenss sevvalustuncakmak benim de son adetim 22 Eylül… 7 Ekim ovülasyondu… tam bir hafta oldu… ama bence test için çok erken.. Cuma günü yapmayı düşünüyorum