Elifffcik67 yok pastırma sucuk falan yedim 4-5 saat sonra midem ağrımaya başladı normal gıda zehirlenmesiymiş . Hamilelikte daha hassasmış bünyemiz. Öyle olunca ishal kusma oldu vücut su kaybedince hastanede kaldım 1 gün . Tabi bu da riskli bi durum ama toparladım şükür birde kokoreç yedim onda da 2 gün yattım hastanede 😂 bidaha da işlenmiş et sakatat ağzıma sürmedim . Tabi doktorlardan baya azar yedim