mlkunal Kızlar ben 10 haftalığım da bulantım yoktu yeni yeni bi sabahları aç karna oluyor bide bazen akşamları yatacağım sıra böyle olan var mı sabahları dizlerimde fer kalmıyor gerçekten 😢😢
Busraaaakkk mlkunal Ben hemen soluğu doktorda alıp prilam yazdırmıştım. 17.haftaya kadar gelebildiysem bu ilaç sayesindedir öneririm 🙏🏻
Mucizem_63 mlkunal 29 haftalığım 6 haftalıkken başladı 25-26-27 de durmuştu iki haftadır tekrar geri geldi yani ilaçsız durmak imknsz
mervesdoruk mlkunal bende 10+4 deyim hiç kusmadım hiç bir şeyden tıksınmedim arada aksamları ve sabahları sadece bende bi ögurme geliyor baska yok şükür
mlkunal Busraaaakkk oğlumda kullandım da hiç faydası olmadı bi daha kontrole gittiğimde isteyeceğim 😞
ilknur888_ 8+4 rahat 1 aydır var acıkınca iyice bulanıyor . Akşam yiyip yattığım halde bile geceleri aşırı acıkıyorum o açlık hissi mide bulantısı yapıyor . Sabahları kahvaltı hazırlamak işkence hemen birşeyler yiyip o bulantıyı bastırmaya çalışıyorum
mlkunal ilknur888_ evet yA bide oğlumda kokuyordu her yer mahvoluyordum Allahtan bunda o kadar değilim😭
Denizgil Haftadan 18. Haftaya kadar aralıksız günde 10 defa kustum 55 kilo hamile kalıp 48 kg ya düştüm Prilam falan hak getire hiç etki edemedi Falım naneli sakız simit ve kola ile hayatta kaldım diyebilirim Fakat Prilam içmeyi hiç bırakmadım ve doğuma kadar da içtim özellikle gece yatarken içmezsem sabahları bulantı ile uyanıyordum Çok ilginç ki doğum yaptığım gün bulantı da gitti 😂
Denizgil ilknur888_ bebişi kucağa alınca hepsi geçiyor 🥰 ama 2. Bebek ne zaman sorusunu duyunca bile kusasım geliyor 😂
ayseveysel Haftadan itibaren bulantım arttı çok hiçbişi yiyemiyordum aç olduğum halde en son ilaç yazdırdım prilam onun sayesinde iyiyim çok şükür yoksa krakermiş oymuş buymuş fayda etmedi hiç