Sedaclk Merhaba kızlarr bugun tam 38 hafta olduk doktor muaynemız vardı suyunuz normal nts normal 0 sancı hareketlerımız normal herhangı bi doğum belirtimiz yok kilomuz 3400 olmuş boyumuz 47 cm doktorumuz catı muaynemızı yapmadı doğum belirtisi yok diye sizin catı muaynesı yapıldımı iki haftadır ertelıyor işime gelıyor böyle olması ama geç kalmıs olurmuyuz 39 haftada catı muaynesi için ?
Minigimgeliyor Ben de 37+6 yım:) çarşamba günü gidicem çatı muayenesi yapıcak geçen hafta söylemişti haftaya yaparım diye. Bakalım ne dicek o zaman netleşir sezaryen mi normal mi. 39da da yapan duymuştum ben endişe etme bence. Benim doktor çok normal doğumcu 39a ondan bırakmıyo sanırım çatı muayenesi doğumu tetikleyebiliyomş çocuk çok da kilo almadan gelsin diye yapıyo olabilir 3 kiloyu geçti çünkü artık