Pkosluaday Kızlar bu normal bi durum mu gerçekten tuvalete çıkamıyorum gaz sancısı oluyor arada bu nasıl geçecek henüz 4+4 üm
_nejla_ Pkosluaday kötü bi durum degil ama kabiz olmamak icin ugras yinede bol su ic 2-2.5 litre filan gunluk
Busraaaakkk Pkosluaday Gebelikte ishal olmak kadar kabız olmakta iyi bir şey değil. Bol bol su için ve gece yatmadan önce kefir için mutlaka inanılmaz iyi geliyor.
Kubra12355 Pkosluaday gebelikte her dönem ara ara olabilir ama doktorunuza belirtin ilaç verebilir çok yeni ikinmamaya çalışın oda zararlı ben 25. Haftamdayim ara ara hala oluyor kabızlık