ozlemblbn 07.10.2025 19:00 24,93 09.10.2025 19:00 104,87 11.10.2025 11:00 309 13.10.2025 12:00 833,06
_nejla_ ozlemblbn benimde 4 gunde 160tan 1310 a cikti chatgpt ye sordum cogul gebelik degil dedi kesin olarak betadan anlasilmiyomus ilerleyen haftalarda kese ile belli oluomus canim ama beta ile anlasilabilir durumda olsaydi degerin bi anda 3000 lere filan cikardi demisti
meryys ozlemblbn Bence beta ile alakası yok nisanda 4+1de 777 beta ile kızıma hamileydim Şimdi 4+1de 350 lerde çıktı beta 4. Muayene de ikiz olduğunu gördük
yeliz1923 meryys merhaba benim de 13 Ocak’ta 373 tü 15 ocak yani 1 gün sonra 1207 olmuş çoğul gebelik mi acaba doktor baktı ama çok yeni olduğu için anlayamadı 🥰
Dinolisoo 3 gün gecikmede 1985 çıktı beta bende ve çoğul gebelik değil bana da öyle ola bilir demişlerdi bence gayet normal ilerlemiş sağlıklı yükseliş böyle zaten
ysmnvrl İkiz gebeliğin beta ile alakası yok ben ilk kan verdiğimde 461 di 5 gün sonra verdim 2650 oldu kese görmeye gittik tek keseydi kalp atışı duymaya gittiğimde bir öğrendim ki ikiz gemde çift yumurta
meryys yeliz1923 Benim betam diğer gebelige gore düşüktü sonradan ikiz olduğunu görmüştük. Ben hiç beta takibi yapmadim
1ogrencianne ozlemblbn bizim bir arkadaş ikizlere hamile. Mesela adeti 1 gün geçmişti sanırım değeri 14000 li bi şey çıktı. İkiz gebelik dedi doktor ultrasondan bakınca