Iremm26 kelebekmomy benim tahmini 22 ocak gözüküyor subat basi istiyorum bende cocum oglak burcu olcak bu gidisle 😁😁
kelebekmomy Iremm26 ay ben 8 Ocak doğumluyum çocuğum büyük ihtimalle kova olacak ama ben benim doğum günüme denk gelmesini isterdim yaa biraz zor inatçı bir burç ama ben isterdim yinede benden bir tane daha 😂😂 bu arada kızım olacak 🥰😍
Iremm26 Sultansultis benimki önden değil ki haftasında gidiyo cok şükür detaylida sadece 4 gun geride dedi o da duzelmis cok şükür
Iremm26 Sağlıkla gelsin minikkleerrrrr cook heyecanliyimmm coookk bazen diyorum nasil dogurucammm diyee 😁😁😁😁