momysss Kızlar ne zaman verdiniz kaç güne cıktı yada çıktımı bekliyor musunuz 6 gün oldu benim merak içerisindeyim haber bekliyorum
Akbs momysss benim Fransa’ya gitmişti 9 gün sonra yetersiz kan diye geri dönüş yapıldı test tekrarlandı bir hafta sonra sonuç öğrendim
momysss sevgidolubiranne cuma günü testim fransaya ulaştı ama araya haftasonu girdi acaba haftasonu bekletirler mi kanı
arilanki_ ben eylül açında verdim. 6 eylül cumartesi kan verdim. 12 eylül cuma akşamı sonuçları bana ve doktoruma ilettiler
momysss gizel valla çok stresteyim hergünde yazıyorum yine yazmaya utandım benden sonra test verenlerin çıktı acaba benimkinde sorun mu var diye yazsammı ki ya
momysss gizel hala sizede dönüş yokmu. Ben dün aksam yazdım benden sonra verenlerin çıktı diye ama dönüş alamadım cok heycanlıyım:( bugün son gün cıkması gerekli en geç cuma çıkar demişti
gizel momysss benim de çıkmadı artık bugünde çıkmazsa araya haftasonu giriyor. Birazdan ben de yazacağım artık napayım.
gizel gizel ben şimdi yazdım sonucu bugün beklediğini ve genelde öğleden sonra ya da akşam üstü çıktığını söyledi. İnşşş güzel sonuçlar alalım🙏