Tansiyon ölçümü yapın, bende ilk gebeliğimde geçirdim ama tansiyon eşlik ediyor genelde, bende dün gece kustum hatta karnım kasıldı kustukça ve ishalde eşlik etti tek seferlik çok korktum biraz dinlenip tansiyon ölçümü yaptım normaldi , fakat bugün yine kusarsam mutlaka acile gideceğim… Diğer gebeliğimde tansiyon yükseldi ve düşmedi, idrar yolu enfeksiyonundan süphelenip test verdim pozitif çıkmıştı, ihmale gelmiyo ne yazık ki ama belkide saşgın vardır ve üşütmüşüzdür, ağrınız dinlenip geçmiyo, tansiyon eşlik ediyor ve bebek hareketleri hala azsa beklemeden acile gidin