Kaygilikadin Merhaba güzel anneler bugün itibariyle 30. Haftama girdim sırt ağrılarım ve nefes darlıklarım başladı. Sizde durumlar ne nasıl geçiyor. Alışveriş durumlarınız nasıl
DilekH Kaygilikadin bende 28 haftalığım 3. Gebeliğim gece ağrılarım ve mide yanmalarım başladı, daha hiç birşey de almadım bakalım ne olacak
swema Kaygilikadin Merhaba umarım ağrıların azalır ❤️ bende 32+2deyim ağrı vs yok ihtiyaçlar tamamlandı artık son 55 heyecanlıyız ve bekliyoruz miniğimizi 🥰 umarım hepimiz için çok güzel olur her şey
anneoluyorummm103 Kaygilikadin 29+4 benimde sırt bel ağrısı sancılar var mahvediyor. Bir kaç kıyafet daha alınca alışverişte tamam olacak inşallah sırada hastane çantasını hazırlamak var ☺️
Ftm7 Kaygilikadin 29+2 olduk. Nefes darlığı, bel ağrısı var ama çok şiddetli değil. Kiyafetlerimizin çoğunu yıkayıp ütüledim ancak valiz daha hazırlamadım
Emineyakupoglu 30+1 haftalık benimde bir gün iyiyken bir günde çok halsizim ya niye böyle bilmiyorum benim 3 ncü çocuğum bir çok şeyi var ama eksikleri daha almadım bile
swema DilekH Reflü yaşadığım bir dönem olmuştu hamilelikten önce ve düzenli beslenmeyle tamamen bitirdim, kızartma ve baharatlı yiyecekleri bırakırsanız büyük ölçüde rahatlatır ve tahin tüketirseniz iyi gelir ❤️
kocabay 31+2olduj bizde geceleri uyku yok bel ağrısından yatamiyorum 4. Gebeliğim ama bunda daha çok zorlandım alışverişler yarilandi sayılır ufak ufak eksikleri tamamlıyorum
8143 Kaygilikadin 29 haftalık olduk ellerde kollarda uyuşma çok var onun haricinde sık tuvalete çıkıyorum
smyrgkc Bende 30+5 teyim , yurumekte hep zorlandım benimde 3.bebeğim mide yanmalarim başladı geceleri , kansızlık yuzunden çarpıntı baygınlık ve uyku halim var , henüz bebek alışverişi yapmadım ama son haftalar hızlı geçsin istiyorum☺