Sizinle de paylaşmak istedim 🥹 2.gebeliğim, ilki 34 haftalık doğunca ve açılmam olmayınca sezeryan olmak zorunda kaldım.. İyisiyle kötüsüyle bugün tam 37 haftalığız, zaman hiç geçmeyecek sanmıştım🥹 İkinci oğluşuma kavuşmama tam 10 gün var. Ayın 24ünde inşallah sezeryan olucam(38+3)🤲 Daha dün hamileliğimi öğrenmiştim, buraya gebelik testini, kan sonucumu atmıştım hamile miyim diye..zaman o kadar hızlı ki 10 gün sonra kucağıma alıyorum. Şuan bunu yazarken bile gözlerim dolu dolu🥹 Rabbim isteyen herkese bu duyguyu tattırsın🙏 Hiç bir kadını, anneyi bu duygudan mahrum bırakmasın🙏Bende inşallah sağ salim kucaklayayım 🤲