tercann ilk gebeliğimde aynı böyleydim. Arkasından yürüyüşünü bile hayran hayran seyreder gözümü alamazdım. Sonuç olarak kızım babasının bir kopyası. Konuya hiçbir dahlim yok sanki 😂 Şimdi 2. Gebeliğim 14 haftalık ama öyle bi durumum yok hatta ilk birkaç ay aksine tiksinti geldi beraber yatmak falan istemedim. Şimdi o geçti neyse ki normale döndük 😂